14 Haziran 2007 Perşembe

Bu Siteye Bakmadan Geçmeyin !

Öncelikle şunu belirteyim;

Bu siteye takılacak olanlar için benden nacizene bir tavsiye..

Eğer sinema, senaryo konularına temayülünüz varsa (meyliniz) bu siteyi okumadan senaryo yazım işlerine hiç bulaşmayın. Dünyanın her yerinde kabul edilen senaryo bilgilerinin yanı sıra pratik bilgilere inanılmaz derecede ihtiyaç duyacaksınız çünkü. İşte bu pratik bilgilerin bulunacağı yegane adres;

http://www.senaryorum.tk/

Dünyanın en iyi senaryo hocaları John Trubby, Robert Mckee, Michael Hauge'nin kuramsal yazılarını çok iyi şekilde yorumlamış ve bu adamların bilgi ışığında kendine göre bir tarz yaratmış olan, ve benim bu blogu oluşturmam, senaryo konusunda çalışmalarıma hız vermemi sağlayan çok sevgili GEZGİN hocamıza buradan teşekkürlerimi bildirmeyi bir borç bilirim.. Benim burada yazdıklarım dolayısıyla onun birer yansıması şeklinde olacaktır. Yani ondan öğrendiklerimi kendi fikirlerimle yoğurarak sunacağımdan yazılar arasında benzerlik görülmesi doğal karşılanmalıdır. Gelebilecek herhangi bir eleştiriyi böylece legalize etmiş oldum. Kafama taşı vurmayın diye söylüyorum :)

Dediğim gibi... Bu site belkide Türkiye'nin en faydalı olan Senaryo sitesi...

Bu siteye bakmadan geçmeyin.

Hiç yorum yok: